13 Aralık 2014 Cumartesi

yapma sema abla

merhaba ben 18 yaşında bir erkeğim ben 15 yaşındayken bizim bir üst komuşumuz vardı adı semaydı çok azgın biriydi sürekli bana yavşardı kendisi 28 veya 30 yaşındaydı bizdeyken annem den meyve isterdim o getirir meyveyi benim yedirmemi sitermisin derdi bende nezaketen olur derdim kiloluda bişeydi tam sikimin üzerine oturur koca götüyle sikimi ezerdi canım yanardı ama beli etmezdim sikim kalkmaya çalışırdı o üstünde olduğu için sadece acı çekerdim bu bir süre devam eti bir gün annem teyzemlere kalmaya giti benide evde yanlız maşıma bırakmak istemedi ben gelmek istememiştim çünki teyzemlere sema ablayı çağırdı sema 1 günlüğüne atilla ya bakar mısın dedi oda canına minet tababi olur nedemek!!! dedi geceye doğru uyandığımda elerim ve yaklarım ranzaya bağlanmıştı bir anda şoka girdim noluyo amk oldum sema abla üzerinde sadece iç çamaşırları vardı sema abla noluyor burda dedim oda sadece 1 günlüğüne ihtiyaçlarımı gidericem dedi bende kurbanın olam seme abla napıyorsun dedim sus yoksa iç çamaşırlarımla sikine otururum bidaha kulanamasın dedi ben nolur yapma deyince sen bilir sin dedi ve iç çamaşırlarıyla kalk mış sikime oturmaya başladı ben acıdan bağrıyordum o ağzımı kapatı hem acı ve hemde nefas alamayışım bayılmak üzereydim bana bir tokat atı ayıl napıyosun öle dedi nolur yapma sema abla dedim bak hala konuşuyo diyip buseferde ayağıyla sikime bastırmaya başladı ben gine çığlık atıyorudm diyer ayağıylada ağzımı kapatı biraz bunu sürdürdükten sonra sikim çok acıyordu ve kalkarken muğazam bir acı duyuyordum ağlarken bir tokat dağa atı eyer biraz daha yalvarırsan sikini birdaha kulanamaz sın dedi bende kafamı saladım iç çamaşırlarını çıkardı ve yavaşça biraz bükülmüş sikime oturdu ben gine muğazam bir acı duydum o koca götüyle kalkıp indikçe ben ağlıyordum o zevk aldıkça ben inliyordum en sonunda o boşaldı bende acı çekerek boşaldım sonra seni öldürmem gerek dedi bana ve koca memelerini yüzüme kapatı ben nefes alamıyordum sonra kimseye sölemem nolru beni öldürme diye bağırmaya çalışıyodum ondan sonra beni duydu her gün bizim eve gelip benle sex yapıcaksın yoksa seni tenhada kısrıtırp öldürürüm dedi 2 yıl boyunca bu acı devam eti sikim morarıncasıyana kadar üstüne oturuyordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder