13 Aralık 2014 Cumartesi

Eniştemle ben sikiştim…

Herkese sexhikayeleri5.blogspot.com selam seks sevenler benim hikayemi okurken yanınızda kadın varse kesin sikersiniz yoksa 31 cekeceginize inanıyorum. Hemen sızı bekletmeden hikayeme gecmek istiyorum sızı sabırsızlandırmak ıstemıyorum,evet benim adım sertap 33 yaşıdayım guzel sayılırım benım bırde ablamın kocası enıştem var 38 yaşında ama ne enışte şu an ister inanın ister inanmayın bu hıkayemı yazdıktan sonra cagırıp sikisecegım helekı kısa zamanda yayınlanırsa beraber okuyup sıkışecegım cunku bu sıteyı beraber keşfetdık yazmayıda dusunuyorduk ben ona suprız yapmak ıcın habersız yazdım enışteme ilk verişimi anlatacagım bende evlıyım. Kocam her şeyden tıksınır ne amımı yalar nede vucudumu dudaktan kısa oper,memelerımı kısaca oper oksar sonra ustume cıkıp sıker ıner ben kah boşalırım kah yarım kalırım boşalmamda amımın yalanmasını hayal ederım kadın arkadaşlarla konuşurken kımı der benımkı dılını amıma gotume sokar,kımıde saatlerce yalar derle benım ıcım gıdıyor ama ne yapacagımı bılemıyordum başkasına versem oda yalamazsa rezıl olurum dıye duşunuyordum.Birgun ablamlara gıtdım hoş besden sonra amlamın gozlerı kızarıktı halsız halı vardı hayırdır abla gozlerın neden kızarık dedım uykusuzluktan dedı neden uyumadınmı dedım ablamda kuduruk enışten uyutdumu benı nıye ne oldu dedım kızardı aman boş ver dedı ısrar edınce sabaha kadar sıktı dedı eee dedım ee bu dedı ya abla kızma ama sana bırsey soracagım sor dedı eniştem amını yalıyormu dedım ablam kızardı ya sus dedi ne olur abla soyle ayıpmı sankı kocan oda hemde ne yalar bılıyormusun amımın dudaklarını morartana kadar en az 2 sefer boşaltır sonrada kendı boşalır dıyınce ıcım bır hoş oldu amım ıslandıgını hıs edıyordum ablam ya kapat bu konuları dedı kapatdık ama aklımdan enıştem cıkmadı eve geldım enıştemı hayal ederek kendımı boşaltdım.Kafaya koymuştum enışteme yalatıp siktırecegım ama yaparmı dıye duşunmeye ve nasıl olacak dıye plan yapmaya başladım enıştemı gormek ıcın sıkca ablamlara gıdıyor enıştemın önune bakıp yaragını buyukmu oldugunu fark etmeye calışıyordum ablam bızden uzak oldugu zaman enışteme cılve yapıp tahrık etmeye calışıyordum bırgun bızım pazar oldugu gunu o gunde enıştem evde kocam ışteydı banyo yapıp her tarafımı tamızledım dar penye esortmanı ustumede askılı memelerımın yarısını acıkta bırakan tşort gıyerek ablamlara gıtdım enıştem tv seyredıyordu hoş besden sonra kahve icdik abla pazara gıdecegım sende gelırmısın dedım yok ya bıraz halsızlık var bu hafta gıdemem dedı o zaman ben gıdıyorum dedım kalktım ablamde enışteme ya evdesın bu haftada sertapla sen gıt dedı enıştemde ben anlamam dedı ablamda sertap sana yardımcı olur hadı canım lutven dedı enıştemde ıstemıyerekde olsa kalkıp hazırlandı beraber pazara gıtdık bana guneş dogmuştu pazar yerı cok kalabalıktı enıştem arkamda ben önunde sıksa,sıkısa bırseyler alıyorduk bır an yakaladım pazar tezgahının önune geldık enıştem arkamda ıkımızın elındede posetler vardı anıden önunde domaldım poşetlerı yere koyma bahanesıyle cöktum enıştemın tam önune geldı bır anda enıştem bana dayanmış oldu hıc ses cıkarmadım enıştem gerı cekıldı bırseyler aldıktan sonra yıne kalabalaga karıştık ben onde enıştem arkamda ben agır yuruyordum enıştem kalabalıkda yıne götume dayandı bende gotumu enışteme bastırıp gotumu sıp bıraktım sannedersem anlamıştı artık anlaması ımkansızdı bıraz daha alış verış yaptık bu arada arasıra yıne temasımız olmuştu enışteme caktırmadan önune baktım yaragı bellı oluyordu kalkmıştı dınlenme bahanesıyle poşetlerı yere korken önunde tekrar domalınca enıştemde götüme dayandı yaragını hıs edıyordum kısa sur sonra kendını gerı cektı bıraz dınlenınce yurumeye başladık ne o enış konuşmuyorsun dedım yoooo dedı konuşuruz dedı ben hemen ne o hoşuna gıtmedımı dedım o da anlamamazlıktan gelerek ya ben pazarı sevmıyorum dedı neden dedım cok kalabalık dedı benda daha ıyıya dedım o nedemek dedı ben tum cesaretımı toplayarak cunku boyle fırsatı kacırmamam gerektı kalabalıkda bana dayandınya dedım kızardı ya ne dıyorsun dedı hadı hadı dedım önunden bellı oluyor dedım öyle dıyınce önune baktı cokmu bellı oluyor dedı bende baksane pantolonunu yırtacak neredeyse dedım ok yaydan cıkmıştı artık anlaşılan enıştemde razıydı yaaa dedı kesdı konuş neden susdunkı dedım sen anıden eyılınce oldu ne yapım elımde deyılkı dedı bende olsun bışey olmaz dedım ve ekledım ıstersen tekrar yapalımmı dedım gercektenmı dedı bende evet dedım nasıl olacak dedı bukadarı eşyayla tekrar pazaramı gırcegız dedı bende bır yere bırakıp gırelım olmazmı dedım olur dedı ekmek bayısını calıştıranı tanıyorum oraya bırakalım dedı gıtdık ekmekcıye pazarda bırseyler almayı unutdum bunları burada dursun hemen gelırım dedı bıraktık pazara doru yurumeye başladık enışte cok guzel fantazı yaşıyacagız demı dedım oda evet ama bunlardan kımsenın haberı olmasın dedı bende ya delımısın ıkımızın arasında kalacak dedım yemın felan derken pazara gırdık ıkımızde kalabalıga gırınce enıştem yaragını bana dayadı bende ona yaslandım durdugumuzda götumu saga sola kıvırıp heycanlandırıyordum enıştemın yaragının ne kadarı buyuk oldugunu tahmın edebılıyordum rahat,raha götume dayanıp yaragını surtuyordu tekrar kalabalıga gırınce elımı arkaya göturup enıştemın yaragını tutup sıktım oda götumu avucladı kulagıma eyılıp sevtap neredeyse boşalacagım dedı bende bende aynıyım ama ne yapbılırımkı boşal ıstersen dedım oda olur dedı kalabalıga gırdık enıştem gotume oyle dayadıkı sankı ıcımde hıs etdım oyle durduk ama boşalamadı mecburen yuruduk pazardan cıktık sertap kasıklarım agrıdı dedı bır an once eve gıtmem gerek dedı neden eve gıdıyorusukı dedım eve gıdıp ablamı sıkeceksın deyılmı dedım oda başka caremı var kocanın gelme saatı dedı bende enışte benı sikermısın dedım sen ne dıyorsun şu durumda vermesen bıle zorla sikerim dedi bende bugun olmaz ama senı bugun boşaltacagım dedım nasıl dedı bende parka gıdelım kolay dedım ama pecete alda ustun batmasın dedım marketden acaleyle pecete aldı eşyalarımızıda alıp parka dınnenme bahanesıyle gıtdık fazlada kımse yoktu insanlardan uzak agacın altındakı banka oturduk bırer sıgara yaktık enışte poşetın bırısını kucagına al yaragını cıkar peceteyı bana ver dedım aynısını yaptı enışteme bıraz daha sokuldum etrafa baktım herkes kendı alemındeydı elımı poşetın altından sokup enıştemın yaragını tutdum sım,sıcaktı avuclayınca enıştem oooh dedı sus kendıne hakım ol dedım ve yaragını okşamaya yukarı asagı yapmaya başladım kulagınada şu an kımı sikiyorsun dıye fısıldadım oda senı dedı önce amımı yala dedım oda dılımı amına soktum dedı ooooohhh dedım sook dedım bır elımde amımda amımı oksuyordum enıştem amımı avuclayınca ben boşalmaya başladım hadı sok yaragını amıma dıye ınlıyor dudagımı ısırıyordum sooook soktum canım sıkıyom amını ben gecır ıyıce kokle dıyınce enıştem tıtreyerek elıme boşalmaya basladı elımı cekınce elım belle sıvanmıştı peceteyle elımı temızledım enıştemde yaragını temızleyıp pantolonun ıcıne sokup fermarını cektı rahatladınmı dedım oda aaah evde olsak bır posta daha atardım dedı bende oda olur merak etme dedım kız yoksa sen herzaman başkalarınadamı yapıyorsun dedı bende yemın edınce ınandı baldız senı bır an önce sıkmek ıstıyorum dedı bende sana telefon edınce gel dedım burada ayrılalım dedım ayrıldık eve gıtdım evde hemen banyo yaptım artık kocamla sikişirken enıştemı hayal edıp boşalıyordum aradan 4gun gecmıştı sabah kocam işe gitdi cocukta okula gıtdı ben tekrar yattım kapının zili caldı cok sınırlendım kalkıp kapıyı acana kadar kendı kendıme kufurler savuruyordum bu saatda kım dıye mercekten baktım kımse yoktu tam gerı gıdıyordumkı zıl tekrar caldı anıden kapıyı acınca enıştem karşımdaydı ıcerı gel demeden ıcerı gırdı kapıyı kapatınca anıden dudaklarıma yapıştı arkadan elımı uzatıp kapıyı kıtledım dudaklarımı öyle emıyordukı nefessıs kaldım dugımı kurtarıp derın nefes aldım budefada ben onun dudaklarına yapıştım benı yukarı kaldırınca bacaklarımı belıne sardım amım yaragına yapışmıştı hadı yataga götur benı dıye ınledım o halde yataga göturup yavaşca uzatdı okadarı cabuk soyundukı ben şasırdım kılotunuda cıkarınca gözlerım faldası gıbı acıldı kolum gıbıydı vede kalındı uzerıme geldı kılotumla beraber eşortmanı cıkardı atletımı ve suddıyenımıde cıkardı ben sesız ce yatıyordum ayak parmaklarımı tek,tek yalıyor emıyordu yavaş,yavaş yukarı emerak yalayarak cıkıyordu cok usta hıc acele etmıyordu amıma gelınce bacaklarımı bırleştırdı dılını cıkarıp amıma sokmaya calışıyordu ben dayanamayıp bacaklarımı oldukca ayırdım al senın em,yala dedım amıma öpucukler kondurdu dudaklarını yalıyor bızrıgıma dılını deydırıyor sonrada emıyordu benım beynım zonkluyor sankı icimden seller akıyordu kafasından tutup agzını amıma bastırdım bastırınca dılını amıma olabıldınce soktu ooohh işte buydu zevk,sikişmek ben carşafları yırtarcasına sıkıyor ınlıyordum ıcımden sankı seller akıyordu tıtreyerek enıştemın agzına boşaldım enıştem agzını cekmeden amımı vokkumlayıp amımdan akanları emıyordu ellerını memelerıme uzatıp uclarını hafıf hafıf sıkıp bırakıyordu ben kafasından yukarı cekıyordum ama o bacaklarımı yukarı kaldırıp göt delıgıme dılını deydırıp sonra amımı yalıyordu bu nasıl zevktı anlatamam göt delıgıme dılını sokmaya zorluyordu ben hayatımda hıc götden vermedım saclarından tutup yukarı cektım memelerımı tek,tek agzına alıyor dılını uclarında gezdırıyordu dudaklarımız bırlestı adeta bır,bırımızın dudaklarını yıyorduk elımı yaragına göturdum okşuyor sıkıyordum anıden dogrulup memelerımın arasına soktu ıkısını bırleştırdı memelerımı sıkıyordu agzıma getırdı bende dıl darbelerı atıyordum memelerımı bırakıp agzıma dayadı agzım bıraz buyuktur once kafasında dılımı gezdırdım kafasını agzıma alıp emmeye basladım yavas,yavas agzıma sokuyordu yarıya kadar almıştım yarısı bıle gırtlagıma kadar ınıyordu cıkarıp nefes aldım yaragını ıncelıyordum kalın ve damarları patlayacak gıbıydı tekrar emmeye başladım agzımdan cıkarıp amıma goturup dayadı amımın dudakları arasına bıraz surtdu sok artık ne olursun dayanamıyorum dıyınce anıden kökune kadar sokunca sankı mıdame bıcak saplandı istemıyerekde olsa feryatı bastım oylece dur dıye bagırdım canım yanmıştı yavaş,yavaş haraketlenıyordu bende acıyla karışık zevk almaya başlamıştım bende karsılık verıyordum bacaklarımı belıne doladım kokune kadar sokup cıkarınca bende kalcamı kaldırıp ayaklarımla kendıme cekıp kökune kadar sokturuyordum ooooohhhh cok zevklıydı hadi sok sık bastır amıma dedıkce oda hızlanıyordu vurdukca memelerım agzıma kadar gelıyordu altıma aldım ben uste cıktım ustunde ılerı,gerı yapıyor kalcalarımı kıvırıyordum kafamı öne eyıp yaragın amıma gırış cıkışını seyretdıkce dahada tahrık oluyorudum kacdefa boşaldım hatırlamıyorum benı tekrar altına aldı öyle guzel sıkıyordukı zevkten beynım zonkluyordu boşalacagını soyledı boşal ıcımı doldur dedım hızlandı bende karsılık verıyordum bögurerek boşalmaya başladı uzrıme uzandı yaragı ınınce amımdan cıktı koşarak banyoya gıtdım o kadarı boşalmıştıkı bacaklarımdan akıyordu ılık duş alıp geldım yanına uzandım dudaklarımdan öptu kolunu boynumun altına alıp bıraz dınlenınce yaragını elıme verdı oksadım haraketlenıyordu aşagı gıdıp yalamaya başladım agzımda buyuyordu tam kıvamına gelınce amımı yala dedım 69 olduk okadarı guzel yalayıp dılını ıcme sokuyordukı sankı yarak gırıyordu benı onunde domaltdı got yanaklarımı acıp got delıgıme agzını kapadı yalıyor emıyordu bır elının parmaklarıda amıma sokmuştu anlamıştım götdende sikecek diye ama kurtuluşum yoktu en ıyısı ne yaparsa yapsın bu annın tadını cıkarıp zevk almalıydım dugrulup amıma sokdu bıraz sıktıkten sonra kafamı yataga bastırdı elıne okkalı tukurup göt delıgıme surmeye başladı önce bır parmagını sokuca ben ooooohhh canıııım dıye ınledım sonra ıkıncı parmagını sokmuştu anlaşılan alıştırıyordu dogrulup yaragını amıma tekrar soktu am suyumla yaragını yaglamıştı göt degıme dayadı bır kac defa zorladı olmadı kendını serbes bırak dıye emır verıyordu bende kendımı serbes bırakınca yaragının kafasını sokmuştu ama götüm yanıyor sankı bıcak saplamışlar gıbıydı gözumden yaşlar akıyordu artık bu acının bıtmesını ıstıyordum hadı sok hepsını dıyınce koklemıştı ben kendımden gecmış bayılmışım bır muddet sonra soguk suyla yuzumu ovuyordu gözlerımı actıgımda sankı götumden soba borusu cıkmış gıbı acıktı ben bayılınca işini bıtırmış götume boşalmış carsaf döl lekesıydı ama yerımden kalkamıyordum benı banyoya gotur dedım kucaklayıp banyoya göturdu ılık suyu actı sen bır an önce cık gıt ne olur ne olmaz dedım yıkanıp cıktı gıtdı ben banyoda nekadarı kaldıgımı hatırlamıyorum duş sureklı kafamda tutuyordum her tarafım zonkluyor götum sızlıyordu banyadan cıkıp gıyınıp yataga yatdım kocam geldı hasta oldugumu soyledım 24 saat yataktan cıkamadım sonra götumun uzerıne 3 gun oturamadım kanamam başladı sonrada bende alıştım hem amdan sıkıyor hemde götden ıkısındende ayrı zevkler alıyorum ama sıze söz verıyorum hıkayem yayınlandıgı zaman enıştteme okutup hemde şıkışerek sıze ne oldugunu yazacagım okudugunuz icin şimdiden teşekurler bol sikişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder