13 Aralık 2014 Cumartesi

Annemin Sevgilisi İle Sikişiyorum

Ben 17 yaşında bir kızım. ismim tuba. 170 boyunda 50 kiloyum sarışın mavi gözlüyüm. anlatacağım herşey benim yaşadığım şeylerdir. ben şu an lise 4e  gectim. anlatacağım olay geçen sene başladı. ben size herşeyi baştan anlalatayım. annem şu an 35 yaşında alımlı bir sexhikayeleri18.com kadındır.kapalıdır. ama karaçarşaflı değil tabiki başörtüsü takar ama kıyafetide mankn gibi giyinir. sarışın mavi gözlü(bende annemden almışım bunları )biridir. ismi merve. babam ben 9 yaşındayken trafik kazasında öldü. annem; babam öldükten sonra hiç evleneceğim dediğini duymadım ben. annem çalışan kadın olduğu için maddi durumumuzda iyidir.annemle 2miz yalnız kalırız evimizde. ben liseye başladığım zamanlarda annem artık işe başörtüsüz gitmeye başlamıştı. anneme bunu sorduğumda patronu öyle istiyormuş.neyse o zamanlarda annem bi akşam eve bi erkekle geldi. beni tanıştrmıştı ismi mertti.mert çok yakışıklı biriydi. o yaşımda ben bile cok beğenmiştim onu . bana işlerinin yetişmediğini ve mertle beraber gece yarısına kadar çalışacaz falan demişti. bnde normal karşıladım. gerçektende dosyalarla falan ilgileniyorlar çalışıyorlardı.ben okul olduğu için erken yatarım.o gün benim için normal geçti. artık mert eve sık gelmeye başladı. benim için hava hoştu tabiki yakışıklı olduğu için onu izlemek çok hoşuma gidiyordu. ben lise 2 deyken ilk defa sevgilim olmuştu.onu çok seviyordum. birlikte güzel vakit geçiriyorduk akşamları mesajlaşıyorduk.yine bi gün eve mert gelmişti tabi ben yine sevinmiştim. annemler çalışıyolardı gene salonda bende sevgilimle mesajlaşacağım için yatıyorum diye odama geçtim. sevgilimle gece 1ye kadar falan mesajlaştık.ben susamıştım odamdan çıktım annemin odasından sesler geliyordu ben maşallah bu saate kadar çalışılırmı diye düşünüyordum. suyumu içtim odama dönerken annem ‘biraz yavaş ol tuba uyanacak’ dediğni duydum. merak ettim nye yavaş olacakki mert. annemin odasının kapısı kapalıydı. sesler gelmeye devam ediyordu. aslında konuşma sesi değil soluk alıp verme sesi ve annemden ıhh diye bi ses geliyordu. acıtıosun falan diyordu annem. anahtar deliğinden bakmak istedim ama birşey görünmüyordu. acaba ne yapıylardı çok merak ediyordum. birşey göremeyince odama geçtim. çok merak ediyordum acaba ne yapıolardı birşey anlamamıştım. o gece uyumuşum bunu düşünürken sabah kalktığımda mert yoktu evde annem kahvaltı hazırlamıştı bnde üstümü giyinip okula gittim. bi gece sevglimle mesajlaşırken ona o gece olanları anlattım. sevgilimde anlamadınmı? diye mesaj attı. hyr anlamadım diye mesaj attım bnde. annenle o adam birlikte olmuşlar yani sex yapmışlar o gece dedi. o ne dmek dedim. birilerinden duymuştum ama hiç bişey anlamamıştım. sevgilimde bana o gece sex nasıl bişey onu anlattı.ama yine anlamadım çünkü sexin sonucnda cocuk oluyormuş ve annemle o adam o gece sex yaptıysa evlemeden cocuk olmazki. neyse bnde bunu anneme sordum. ben anneme herşeyi açıkca sorabilirim oda anlatır. bnde sex ne anne diye sordum bi akşam. annemde önce şaşırdı ve gülüp tamam anlatıcam dedi.annem sexin 2 amacı olduğunu anlattı bana biri çocuk yapmak için biride zevk almak için.bana nasıl yapıldığını anlattı. kızlık zarımdan bahsetti sana bu yaşta yapmak yasak kızlık zarın var onu kocana vermek zorundasın evlenmeden sex yapılmaz falan dedi. ben herşeyi anlamıştım. sex ne demek nasıl yapılır anlamıştım. sevgilimle facebooktan yazışırken bana bir link attı ve sexi merak ediyordun bak izle bunu ve öğren diye yazdı. linke tıkladığımda video açıldı ve videoda bi kızla bi erkek öpüşüyordu. öpüşürken birbirlerini okşuyorlardı.soyunmaya başladılar sonra ben heyecanlı heyacanlı izliyorum. soyundular ve ben ilk defa bir penis gördüm. resimlerini görmüştüm ama böyle görmek farklıydı. heleki kız eliyle onu okşamaya başladı ve o penis kocaman oldu ohaa dedim ve kız onu ağzına almaya başladı ve benim midem bulandıve kapattım videoyu. ığğğğ kız adamın işediği yeri ağzına alıyordu. iğrenç gelmişti bana. sevgilime yazdım bu çok iğrenç kız ağzına alıyor falan dedm. o zaman bunu izle deyip vi link daha attı ve  bnde onu actım yine bi kızla bi erkek öpüşüyor ve soyundular bu sefer adam kızın memelerini yalıyordu kızda inliyordu. sonra adam penisini kızın kızlığına dayadı. ben heralde karı koca bunlar diye merakla izliyordum. adam yavaşca kızın kızlığına sokuyordu aletini. kız acı çekiyordu bağırıyordu .bense sonunu merak ediyordum. adam aletini sokup çıkarmaya başladı. elim benimde kızlığıma gitti ve o kadar kocaman şey nasıl buraya giriyor diye merak ediyordum. kız inliyordu. annemin dediği zevk bu olmalı diye düşündüm. adamda hızlı hızlı girip çıkıyordu ve sonunda dur kızın üztüne doğru beyaz bi sıvı fışkırdı adamdan. ve vdeo bitti. bendebunu sevgilime sordum . beyaz sıvı ne diye. oda bana o sıvıyla cocuk oluyor dedi. o sıvı kızın içinde kalırsa cocuk olur dedi. adam o sıvıyı dışarı kızın üstüne fışkırttı demekki cocuk olmayacaktı. sevgilim beğendinmi dedi bnde güzel oluyor heralde dedim kız çok zevk alıyordu falan dedim. sevglimle o gece hep bunu konuştuk. ertesi sabah sevgilimle okulda çıkınca parka gidelim dedik 2 miz gittik. sevgilim videoyu soruyordu bana ve bende utanıyordum. bunu onunla canlı canlı konuşmak utandırıyordu beni. sus onu sorma falan diyordum. o gece odamda internette video aradım ve buldum sex videosu. izlemeye başladım. izlerken elim hep kızlığıma gidyordu. ve bi ıslaklık hissettim . kilotumda ıslaklık vardı. acaba altımamı kaçırdım diye utanıyordum. acaba videodanmı diye düşünüyordum ve sevgilime sordum oda bana zevk suyu dedi sende izlediin için zevk almaya başladın dedi. zevk ne nasıl bişey anlamamıştım. sevgilim bana ‘seninle öpüşmek istiyorum’ diye mesaj attı.bende olmaz anem sex yapma evlenmeden dedi dedim. sevgilimde bana o sex yapmak değil dedi. korkma bişey olmaz falan dedi. bnde merak ediyordum aslında denemek istiyordum .yarın olsun bakarız dedim. ertesi gün okul çıışında sevgilimi gördüm ve elimden tuttu ve bi yere götürdü bahçe gibi bi yerdi bi bank vardı kimse yoktu banka oturduk sevgilim bana akşam dediğimi yapalımmı dedi? utanıyordum yüzüm kızarmıştı ama denemekte istiyordum. başı utandığım için öne eğmiştim.sevgilim eliyle çenemden tutup başımı kendine doğru çevirdi ve gözlerini kapat dedi bende kapattım bekliyordum.vee sevgilimin dudaklarını dudaklarımda hissettim başımı geri çekmek istedim ama eliyle tuttuğu için çekemedim. o dudaklarımı öpüyordu bense hiç bişey yapmıyordum. daha doğrusu ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. ama sevgilim sürekli öpüyordu demekki daha önce biriyle yapmış olmalıydı. heyecandan kalbim küt küt atıyordu ve burnumdan hızlı hızlı nefes alıyordum. ve bende onu öpmeye başladım o bana nasıl yapıosa bnde ona öyle yapıyordum. bunu anlayan sevgilim elini bıraktı ve omzuma koydu artık öpüşüyorduk öpüşmeyi öğrenmişim gibi hissediyrdum. çok güzel birşeydi içim bi hoş oluyordu. sevgilimle yarım saat oöyle devam ettik heralde vakitin nasıl geçtiğini anlamadım sevgilim geri çekilince gözlerimi açtım bana sırıtarak bakıyordu. çok güzeldi sevgilim çok zevk aldım dedi. benim kızlığım yine ıslanıştı daha öncekinden çok daha fazla ıslanmıştı. ‘ bnde ‘ dedim kısaca utanıyordum çünkü. biraz daha oturduk ve evlerimize gittik sevgilimle akşam hep bunu konuştuk. artık hergün öpüşelim diyordu. bende tamam demiştim. çünkü çok zevk almıştım :D  artık sevgilimle aynı yerde hergün öpüşüyorduk. yine bunlardan birinde sevgilimle öpüşmeye başladığımızda sevgilim elini bacağıma koydu ve yavaşça okşamaya başladı. okul kıyafetim olduğu için mini eteğimin altında kilotlu çorap vardı. ben buna bişey demedim hoşuma gidiyordu. eteğimi yukarı sıyırmayı denedi ama ben burada elini ittim. sokaktaydık bahçede olmazdı. oda elini gögüsüme kydu gömleğimin üstünden okşamaya başladı. daha oluşmaya yeni başlayan gögüslerimi okşaması o kadar hoşuma gittiki ben inlemeye başladım. kızlığım vıcık vıcıktı. o gün eve gider gitmez. banyo yaptım akşam yemeğinde mertte evdeydi. geceye kadar ben uyumadım ve 1 gibi kalktığımda annemin odasının kapısı aralıktı. buna çok sevindim. yaklaştığımda gördüklerime inanamadım. mert yatağa yatmış annemde onn üstüne ters yatmış birbirlerinin şeylerini yalıyolardı. merti ilk defa çıplak görmüştüm gerçi ilk çıplak gördüğüm erkekti. vücudu harikaydı. aleti videoda gördüğümden daha büyüktü. anem doğruldu yüzü merte bakarken onun aletine oturmaya başladı. annem aletini kızlığına sokuyordu. ve zıplamaya başladı. gördüklerim harika şeylerdi benim kızlığımda sulanmıştı ve elim oraya gitti okşamaya başladım istem dışı. harika zevk alıyordum. annemin yerinde olmayı düşünüyordum. nasıl inliyordu. ben pijamamın içine elimi sokmuş kızlığımı okşuyordum ve bir an mertin bana doğru baktığını güldüğnü gördüm. annem bana sırtı dönüktü o göremiyordu. ve ben çok korktum ve odama koştum. ya anneme söylerse baktğımı ve kızlığımı okşadığımı. bitmiştim ben ya. sabaha kadar bunu düşündüm sabah kalktığımda annem normal bişekilde kahvaltısını yaptı ve gitti. ben o çıktıktan sonra okula gitmedim kırmıştım o gün okulu akşama kadar dinlenecektim. kahvaltıdan sonra uyurken kapıdan ses duydum uyanmıştım annem geldi sanıştım. kalkıp baktığımda merti gördüm. annem onada anahtar vermiş.mertte beni görünce şaşırdı. geceki beni gördüğü aklıma geldi ve utandım odama girdim. biraz vakit geçtikten sonra bana seslendiğini duydum. ‘prenses televizyonda film var  gel çay yapta beraber izleyelim’ dedi. bende tamam diye bağırdım. üstüme rahat işeyler giydim tayt ve bady. çıktım odadan çay koydum ve salona yanına gittim ve karşı kanepeye oturdum. filmi izliyordum. bi ara merte baktığımda gözleri taytlı bacaklarımdaydı. konuşmucakmsn dedi. film izliyoruz dedim. dün gece ne yaptığımızı gördün. dedi. annemle ne yaptığınızdan bana ne dedim. ama seninde yaptığını gördüm dedi. utanmıştım yüzüm kızardı bişey diyemedim. kanepesinden kalktı ve benim yanıma oturdu. elini saçlarıma koyup okşamaya başladı. bu durumdan utanmamalısın, herkesin ihtiyaçları vardır bunları birşekilde gidermesi gerekir dedi. ‘ ben 16 yaşındayım bunları seninle konuşmam yakışıkalmaz dedm. ‘ yaşının önemi yok sende bi genç kızsın seninde ihtiyaçların var onları gidermen gerek dedi. ‘ benim sevgilim var teşekkürler’ dedim. ‘ ne yani sevgilinle  sen bizim annenle yaptıklarımızımı yapıosunuz dedi ‘ saçmalama be ‘ dedim. ‘ ama yapmak istiosun dedi ve elini bacaklarıma koydu.elini ittim ve sen annemin sevgilisisin dedim. aslında mert çok yakışıklıydı ben onunla öpüşmek istiyordum ama o na karşı koymak zordu. akşam ki halin öyle demiyor dedi ve çenemden tuttu ve kendine çevirdi kafamı. bu sahneyi daha önce yaşamıştım. sevgilimle ilk öpüşmemizde böyle olmuştu. onu hatırlayınca heyecan yaptım ve nefes alışverişim artı ve gözlerimi kapadım salak gibi. buda ona işaret olmuştu. mert dudaklarıma yapıştı ve öpmeye başladı. yakışıklı ve kaslı olduğu için çok hoşuma gidiyordu ve bende karşılık verdim artık karşılıklı öpüşüyorduk. onun bir eli bacağımda diğer eli gögüslerimdeydi. çok zevk alıyordum. onunla öpüşmek sevgilimle öpüşmekten bin kat daha zevkliydi. bir an durdu elimi tuttu gel dedi. beni annemin odasına götürüyordu. bir an korku girdi içime ama ben sadece öpüşmeye izin vercektim. beni yatağa yatırdı üstüme gelip tekrar yapıştı dudaklarıma bacaklarımı ayırdı araya girdi ve kızlığıma şeyini sürtmeye başladı benim taytımla onun pantolunu durduğu için sakıncası olmaz diye düşündüm bu durum bana öyle zevk veriyorduki inlemeye başladım. badimi alttan tuttu ve yukarı sıyırmaya çalıştı. elini tuttum ve dur dedim nolur çıkarma .ben sadece seninle öpüşmek istiyorum. beni dinlemedi yukarı sıyırdı boğazıma kadar ve sütyenimin üstünden onları öpmeye yalamaya başladı. içime korku girdi bu beni dinlemiyor diye. ama öyle zevk alıyordumki anlatamam. göremediğim için badyi ben çıkardım boğazımdan. sütyenimi o çıkardı ve yalamaya devam etti. aletini altta hala sürtüyordu. kendi gömleğinide çıkardı. iş kötüye gidiyordu. doğruldu ve taytımın yanlarından tuttu. elini tutup nolur yapma ben kızım’ dedim. biliyorum sn bana güven tatlım ona zarar vermem sadece öpücem dedi. böyle demesi içimi rahatlattı. taytımı kilotomla beraber çıkardı ve ‘ offffffffffffffff dedi uzunca çok taze bır am’ dedi yalamaya başladı. offf aman tanrım gözlerim dönüyordu inlemelerimi durduramıyordum. oaşağıda birşeyler yapıodu ama ben gözlerimi kapatmaış ve bulutların üstümdeydim sanki. bir an öyle bi titreme geldiki vücuduma ne olduğunu anlamadım. çok zevk almıştım bir an. çığlık attım. mert bana baktı ve ilk orgazmını yaşıyorsun küçük sevgilim. dedi. ona gülümsedim. pantolununu ve kilotunu çıkardı o devasa aletini gördüm. sallanıyordu bana baktı ve hadi onu eline al dedi .elimle tutuğumda elimle tam kavramıyordum. bu annemin kızlıgına nasıl giriyor diye düşünmeye başladım. öylece tutyordum ve bakıyordum alete. mert elimi tuttu ve yukarı aşağı sıvazlatmaya başladı bana. işte böyle dedi ve elini çekti. bende öyle yapıyordum ağzına al dedi. ığğğğğ iğrendim almam dedim. beni tuttu yatağa attı ve üstüme kapaklandı ve dudaklarıma yapıştı. aleti kızlığıma deyiyordu. korkuyordum giricek diye. ama kıpırdayamıyordum üstüme kapaklanmıştı. aletini kızlıgımda gezdiriyordu. çıldırmak üzereydim.artık girerse girsin diyordum içimden çok zevk alıordum. o beni tuttu ters çevirdi kalçamı yukarı kaldırdı. ben onun esiri olmuştum zaten küçücük bişeydim o beni istediği şekle sokuyordu. kalçalarım havada başım yatakta ne yapacak diye bekliyordum.ve kıçımda dilini hissettim. öpüştüğüm dudaklar şimdi benim kıçımı yalıyordu iğrendim kusacağım geliyordu. kaçamıyordumda tutuyordu. ama zevkte almaya başlamıştım. ve içime bir şey giriyordu parmağını sokuyordu kıçıma. biraz onadı öyle sonra 2 parmak soktu yaladı. sonrada doğruldu ve aletne bişey taktı ne olduğunu bilmiyorum poşet gibi balon gibi. ve arkama yine geçti.ve aletini dayamaya başladı kıçıma. bunu sevgilim anlatmıştı bana. kıçtan yapınca bişey olmuomuş yani kızlık bozulmuyormuş. bnde sakınca yok diye ne olcak bekliyordum ve zorlamaya başladı . kıımda inanılmaz bie baskı vardı. mert tükürüyordu aletine ve birazı girdiğini hissettim inanılmaz bi ağrı vardı kıçımda bağırıyordum çıkar diye. o ise ağzımı tutuyordu bağırma diyordu alışacaksın. gözlerimden yaş geliyordu .o ise biraz biraz çıkarıp sokuyordu aletini. çarşafı ısırıyordum yüzümün olduğu yer ıslanmıştı gözyaşlarımdan böyle bi acı olamaz ölüyorum sanıyordum. ve mert bitti tamam dedi. ama aleti içimdeydi. durdu öyle bekliyordu. eğilip memelerimle oynamaya ve kızlıgımı okşamaya başladı.gevşe tatlım.tmm hepsini aldın içine dedi. şaşırmıştım o alet içimdeydi. inanamıyordum. kızlığımla oynadıkça gevşemeye ve zevk almaya başlamıştım. inlemeye başladım bunu duyunca aletini yavaşça çekti ve tekrar soktu ahhh diye bağırıdm acıyordu hala. ama o aldırış etmedi ve sokup çıkarıyordu. artık tüm aletin tamamını çıkarıp sokuyordu. ağrı olsada artık zevkte alıyordum. ve durdu ve içimdealeti kasılmaya başladı boşaldığını anladım. hırlıyordu boşalırken.üstüme yığıldı ve öyle bekledi. aletinin yumuşadığını hissediyordum içimde. çıkardığı an yatağa bende yığıldım kaldım kıçımda çok kötü bi ağrı vardı. yanıma uzandı ve dudaklarımı öptü. artık benim küçük fahişemsin dedi. anenden çok seni sikicem dedi. ben ağlamaya başladım. ne oldu dedi. çok acıdı ve hala acıyor dedim.korkma canım ilkler böyle olur artık alışacaksın ve daha çok zevk alacaksın dedi. öpüşmeye başladık. ben öpüşürken onunkiyle onuyordum ve yine sertleşmeye başladı. hadi üstüne otur dedi. sırt üstü yattı bende üstüne çıktım ve yüzüm ona bakıcak şekilde aynı annemin yaptığı gibi yaptm. kızlığımı onunkine sürtüyordum harika oluyordu. sonra arka deliğimi onun üstüne ayarladım ve oturmayı denedim. girmeden acımaya başladı bnde kalkıodum . tekrar denedim ama yine acıodu. bunu anlayan mert tuttu beni ve bastırmaya başladı. hayvan herif beni hiç düşünmüyordu. bağırmaya başladım beni tuttu ve kendine çekip dudaklarıma yapıştı. içime o girip çıkıyordu. sonra ben alışınca doğruldum. üstünde oturuyordum ve hepsi içimdeydi. onun hepsinin içimde olması harika bişeydi. biraz biraz kalkıp oturuyordum.mertte benim minik gögslerimle oynuyordu. evet bebeğim işte böyle devam et diyordu. bende işe alıştım daha çok kalkıp iniyordum artık ve inlemeye başlamıştım artık. ohh ohhh ohhh ıhh ıhh ohh ıhhh. harika bişeydi ya. artık hızlı hızlı zıplamaya başlamıştım çok zevk alıyordum. veee işte o ses herşeyi bitirdi. ” TUBAAAAAA”    eve annem gelmişti ve biz duymamıştık ve yakalanmıştık. o an dünyam karardı sandım. hikayemin 1. kısmı bu kadar devamı siz okuyucuların yorumlarına ve adminin yayınlamasına kaldı. Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm

1 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil