13 Aralık 2014 Cumartesi

Necla teyze çok azmış bana sürtünüp beni azdırdı sikiştik

Merhaba   sexhikayeleri18.com  okurları. 17 yaşındaydım,komşumuz necla teyze 51 yaşında evli,acaip güzel kocaman kalçası ve memeleri olan bir kadındı…sikim yeni yeni kalkmaya başladığında hep necla teyzeyi hayal edip boşalırdım…hemen hemen hergün bize gelirdi necla teyze ve her geldiğinde o güzel vücudunu doyasıya seyreder akşam 31 çekmek için hayaller üretirdim…birgün bizimkilerle sohbet ederken uzak sayılabilecek bir semtteen birşeyler almak istediğini,ama tek başına gidemeyeceğini söyledi,ben hiç durmadan atladım tabi,beraber gidelim necla teyze ne dersin dedim…tabi neden olmasın aslan gibi çocuksun dedi…ben bian önce ertesi gün olmasını bekliyordum…gece yatkta bayağı hayaller kurdum,daha önce bikaç kere otobüste fort yapmıştım ama ilk defa tanıdığım birine yapacaktım…uykuya dalana kadar sikim inmedi…nihayet ertesi gün kapımızı çaldı ve gidiyoruz dedi…durağa gittik ve beklemeye başladık,5 dakika sonra kalabalık otobüsümüz geldi…necla teyze çok kalabalık istersen  biraz bekleyelim demez mi…necla teyze,bu saatte boş otobüs gelmez binelim bence dedim,tamam ozaman dedi ve bindik…tabi ben hemen arkasındaki yerimi aldım,ama daha sürtünmeden sikim kalktı,necla teyze bir karış kadar önümde olmasına rağmen sürtünmeye ccesaret edemiyordum,ne tepki vereceğini bilemedim için korkuyordum,işin ucunda rezil olmak da vardı…biraz ileriye doğru gittik ben birazcık daha yaklaştım necla teyzeye,biyandan da otobüse daha çok kişi binsin diye bekliyordum,nihayet otobüs insan alamayacak kadar doldu ben artık iyice zevke gelmiştim henüz sürtünmememe rağmen…yavaşça ve dikkatli bir şekilde elimin üstünü necle teyzenin baldırına değdirdim,baktım tepki vermedi,biraz o şekilde tuttuktan sonra birden döndü bana yüzünü necle teyze,eyvah kızıcak bana dedim,çok korktum,ama neyseki birşey demedi ve konuşmaya başladık…yoruldun mu iyi misin falan dedi bende iyiyim dedim tamam dedi…şimdi yüzyüze bakıyorduk ve konuşuyorduk…cesaretimi topladım ve necla teyzeye sikimi vurmaya başaldım,tepki vermiyordu hala,bu beni hem cesartlendiriyor hem de korkutuyordu..artık nolursa olsun dedim ve iyice vücudumu ona değdirmeye başladım,zaten kalkık olan sikim hemen bacakarasını buldu…uzun eteğin arasından vücuduna değdirmek mükemmel bir histi…konuşmuyor ve birbirimizin yüzüne bakmıyorduk…bisüre böyle devam etti,sonra ben necla teyze otobüs çok kalablık oldu yaa,kusura bakma çok yaklaştık ama napalım,itersen yerdeğiştirelim dedim,o da yok yok evladım gerek yok iyi böyle dedi,peki dedim ve iyice abanmaya başladım amına…zor da olsa necla teyze arkasını dönüp demire dirceklerini koydu ve bu haliyle önemde domalmış vaziyette duruyordu…acaba bilerek mi yaptı yoksa sıkıldığı için mi yaptı anlamamıştım…o domaldıkça ben de götüne abanmaya devam ett,im…tepkisizliği oşuna gittiğinin göstergesiydi diye düşündüm ve bu sefer işi abartıp sağa sola hareket ederek sikimi götünün her yerine değdirmeye başladım…işi abartım iki elimle de necla teyzenin götünü avuçlayıp sıkıyordum…hiç yaşamadığım bir duyguydu,neredeyse boşalacaktım…necla teyzeyi doğrultup kendime döndürdüm tekrar…necla teyze bana kızgın mısın dedim,neden evladım dedi,sana karşı elimde olmadan bu olayları yaşadığımız için dedim…aslında ilk başta kızmıştım ama yabancı erkekler dayanacağına sen dayan daha iyi diye düşündüm,hem sonra hoşuma gitmeye başladı demez mi…dünyalar benim oldu…necla teyze çok güzelsin,seni çok beğeniyorum dedim,o şaşırdı,ben ondan daha fazla şaşırdım,neden bunu söyledim  bilmiyorum,ağzımdan çıkıverdi birden…bu arada hm konuşuyor hem de sikimi amına sürtüp elimle arkadan kalçalaırını okşuyordum…artık onun da hoşuna gittiğini anlamıştım…konuşma giderek beni heyecanlandırmaya başladı,ve necla teyze bana oğlum ben evliyim biliyorun,üstelik annen yaşlındayım,böyle bişeyi nasıl düşünürsün dedi…ben sadece kocamla beraber oldum,ondan bşakasıyla asla olmam dedi…tamam necla teyze haklısın dedim,illaki seks yapmaya gerek yok,sevg,ilim ol yeter,sadece öpüşürüz elleşiriz dedim,olmaz falan dedi,yine arkasını döndü…dönerken sikim eline değdi ,arkasını döndüğü anda avuçiçi sikime denkgelecek şekilde kaldı ve snki sikimi avuçluyor gibi hissettim ve bu benim sonum oldu…öyle fazla boşalmıştım ki pantolonumun öün sırılsıklam olmuştu…sikim inmeye başlamıştı ama hala necla teyzenin güzel götüne dayanıyordum…nihayet ineceğimiz durağa geldik ve indik..bir süre yürüükten sonra necla teyze bana hayır olmaz dedi birden bire,anlamamıştım,ne olmaz diye sordum…otobüsteki teklifini kabul   edemem dedi,ben kabuşllenmiş bir şekilde peki oldu tamam deyip kapatıtm konuyu…özür diledim bir daha böyle birşey olmayacağını söyledim…ama tabiki bu güzel yolculuğun bir de geri dönüşü vardı…onu da daha sonra yazarım belki…haaa bu arada necla teyzeyle iyice yakınlaştık,sanki aynı yaştaki iki arkadaş,komşu gibi muhabbet edip sevişiyorduk…o otobüs yolculuğu hayatımın en güzel yolculuyuğdu,fırsat bulduğumuzda otobüste,çok ddaha iyi fırsat olunca necla teyzenin evinde sürtünmeye devam        Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm

2 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil