13 Aralık 2014 Cumartesi

Doruluk mu Cesaret mi ?

Ben 18 yaşında sarışın mavi gözlü uzun boylu kaslı bir erkeğim.Bir gün okulda doğrulukmu cesaretlikmi oynuyorduk. Mira Hakan’a çıktı. Hakan’da Mira’ya Egemen’le yat dedi. Mira kabul etmedi fakat oyuna başlamadan önce ne olursa olsun yapacağımıza söz vermiştik. Mira da daha önce biriyle yatmıştı bende öyle. Oyun bitince okul çıkışı mira yanıma geldi ve bitirelim şu işi dedi . Benle başımla onayladım. “Eve gitmeyelim okulda yapalım.” Dedi tamam dedim. Böylelikle okulun tuvaletine girdik. Ben üzerimdekileri çıkarırken Mira çoktan iç çamaşırlarıyla beni bekliyordu . Üzerimdekileri çıkardım tek boxerım kaldı. Ben Mira’nın sütyenini çıkarıp memelerini sıktım. Mira ellerimi çekip “Fazla abartma zevkini çıkartma bir an önce beni becer ve bitsin” dedi. Kafamı salladım ve İkimizde çırılçıplak olana kadar soyunduk. Mira ayaklarını belime sardı ve kucağıma çıktı . Aletim 20 cm uzunluğundaydı. Penisimi Miranın amına sokunca Mira çığlık attı. İçine delicesine giriyordum ve ikimizde zevkten çıldırıyorduk Mira “Öp beni lütfen öp beni ” diyince dudaklarına yapıştım. İçinden penisimi çıkardım ve Mira ‘ yı indirdim. “Ne oldu” dedi . Boşalacağım dedim. Hemen gülümseyip eğildi ve penisimi yalamaya başladı sonunda boşaldım. Kıyafetlerimizi giyip okuldan çıktık. Ertesi gün Mira benimle tekrar yatmak istediğine dair bir mesaj göndermişti. Onu onayladım ve onun evine gidip büyülü bir gece daha yaşadık. Sonra çıkmaya başladık. Şuan evliyiz ben ve Mira 22 yaşına geldik ayrıca Emrehan adında sarı saçlı yeşil ve mavinin karışımı gözlü bir oğlumuz oldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder