13 Aralık 2014 Cumartesi

teyzemi öldürürcesine siktim

merhaba ali 16 yasındayım teyzem ise 30 yasında çok guzel olmayan fakat atesli gögusleri olan biri neyse direk hikayeye gireyim teyzem gile her gittiğimde selamlaşmak bahanesiyle sıkıca sarılırdım ve gögüslerine temas ederdim neyse bir gün yine teyzem gile gitmiştim ve çok yorgundum teyze beni yataga götürsene dedim olur dedi ve götürdü sonra teyzem çok titizdir üstünü cıkar öyle yat dedi (sadece donla) bende çok yorgun olduğumdan dolayı üstümle yattım teyzem kızdı ve bende dedimki sen çıkar oda olur dedi sortumu çıkartırken yanlışlıkla külotumuda çıkardı ve benim mal ortada ben farketmedim teyzem ellemeye başladı ve ben ayıktım kalktım çok azmıştı istiyomusun dedim evet dedi bende hemen soyunmasını istedim oda soyundu altında fileli bir çorap vardı tango da giymişti ustünde ise siyah bir sütyen vardı tangosunu hemen aşagı indirdim ve müthiş bir ammı vardı hemen girmeye basladım kızlık zarını patlatmıştım kan geliyodu ve biz bir saat dinlendik sobra yine geçirmeye başlamıştım içinden çıkartamadan içine boşaldım sonra benimkini çıkardım ve memelerini sürtmeye başladım boşaldım ve hepsini yalayıp yuttu sonra daha hiç sikilmediği için göttende vurayım dedim götü çok büyüktü ama deliği küçüjtü yavaş sok dedi ama ben hızlı hızlı soktum bagırıyordu sonra acıdan bayıldı baygınken biraz elledim sonra benim sex kölem oldu kollarını bağlayıp yapıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder