13 Aralık 2014 Cumartesi

karımla baldızımı düzdüm

slm  değerli  sexhikayeleri18.com okurları  ben serkan yaşadığım bir olayı size anlatmak istiyorum karımla tam bir seks manyağı yız hertürlü seks deneyimimiz olmuştur ama size en ilgincini anlatmak istiyorum karım lale aynı zamanda lezbiyendir eve bayan arkadaşlarını çağırır sevişir videyosunu bana izletirdi birgün eve geldim kapıyı açtım yatak odamda inleme sesleri geliyordu içeri kapı deliğinden baktım karım yine biriyle sevişiyordu ama bu kez baldızımla yani kız kardeşi vardı telefonuna mesaaj attım aşkım aranıza gireyimmi evdeyim diye evet dedi odaya geçtim soyundum sikim demir kesilmişti biraz sonra lale ve baldız handan çırılçıplak odaya geldiler benim gözümün önünde sevişiyorlar birbirinin amını yalıyorlardı baldızımın amı daracık görünüyordu sikmek için sabızsızlanıyordum iki bacı epey seviştikten sonra lale sikimi ağzına alıp bak kız oruspu senin kocan seni sikemiyor gel bunun tadına bak dedi baldız handede ağzına aldı handenin amı yanıyordu belli idi çünkü sikimi hiç ağzından çıkarmıyordu ve üzerine oturdu amının içi alev alev yanıyordu karım ise bizi izleyip amını parmaklıyordu ben handeyi pozisyondan pozisyona sokup sikiyordum bir ara karım amını handenin ağzına dayadı yalatıyor inliyordu bense altımdaki ama girip çıkıyordum epey siktikten sonra karım oturdu yarağıma karımın amı genişti ama nasıl olmasın azmı sikişiyor oruspu para karşılığı sonra çıkardım karımın ağzına boşaldım Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm

2 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil