13 Aralık 2014 Cumartesi

sevgilimin koca yarrağı

Slm tuba ben 19 yaşındayım 1.65 boyunda 50 kiloyum yeşil ela gözlü esmer uzun saçlıyım istanbulda yaşıyorum çok fazla uzatmadan anlatmaya başlamak istiyorum.. Biriyle tanıştım çok hoş biri yakışıklı uzun boylu yaklaşık 1.82 boyunda ne kilolu ne zayıf aynı ben gibi esmer ve ela gözlü kendisini çok beyendim bir hafta sonra çıkmaya başladık onu deliler gibi istiyordum bi gün buluştuk sinemaya gidecektik vaz geçti beni evine davet etti biraz film izleriz dedi bende teklifini hiç düşünmeden hemen kabul ettim.. Ve evindeydik romantik komedi film secti açtı belki beş dakikasını izledik kollarinda uzaniyordum öpmeye başladı beni çok güzel olduğumu ve beni istediğini söyledi yavaş yavaş elleri yüzümden aşağıya iniyordu memelerimi ellemeye okşamaya başladı korktum bukadar çabuk böyle bir tepki beklemiyordum onu ne kadar cok istesemde bana seni seviyorum ve seni cok istiyorum bugün ya benim olursun yada benim olursun dedi korkutucu olsada ilk hetapta cok hosuma gitti kendine cok guvenen biri nazlanarak tamam seninim dedim ve hersey bi anda cok hizli gelisti dudaklarimdan operek basladi boynumu yaladi ustumdeki kiyafetleri yavasca soydu memelerimin uclarini delice yalamaya basladi eli karnimydan asagi amima yaklasiyordu yavas yavas ve ordaydi amimi oksadi parmagini yaladi ve yavasca amima soktu sevkten amimin sulari akmaya basladi farkedince amimi yalamaya basladi nerdeyse yalayarak bosalticakti beni zevke gelmistim durdu soyundu yaragi kapkalin buyuktu elimi ona goturdu oksayacaktim ki agzima soktu koca yaragini ve onu deliler gibi emmeye basladim tukurdum yaladim emdim oksadim artik ikimizde acayip zevke gelmistik gel artik bukadar oynasma yeter dedim sok amima yaragini dedim artik sik beni delirt deyince o da daha fazla dayanamadi uzatmayip yaragini amima yaklastirdi surttu bi kac kez sok artik sik artik deyince bi hizla amima soktu o koca yaragini hizlica sikmeye basladi beni sesli sesli inlemeye basladim ikimizden de su gibi terler bosaliyordu yaniyorduk hemen hemen her posisyona aldi beni yirrmi dakika sonra sikini amimdan cikarip boladi ama durmadi devam ettik hala sikiyordu beni bi on dakika sonra tekrar cikardi bosaldi ve yine soktu sikini amima yaklasik 4- 5 kez bu boyle devam etti artik yeter diye bagiracaktim bende uc sefer bosalmistim cunki ama o dinlemiyor beni delice sikiyordu belki bi 2saat siktikten sonra beni yeter mi diye sordu yeter deyince tekrar bosaldi ve amimi oksamaya basladi yaladi parmakladi tekrar zevke getirdi beni yine gel dedim sikini yalatti bana ve beni kucagina alip kaldirdi ayakta sikmeye basladi sonra yatirdi en sona da ustune aldi beni deli gibi ziplayip inliyordum ustunde ve ikimizde bosaldik.. Simdi 8aydir cikiyoruz ve bu her defasinda tekrar ediyor bikmak doymak bilmiyoruz birbirimize.. Yarin bidaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder