25 Ekim 2014 Cumartesi

zorla siktim

merhaba ihvan benim adım gökhan bundan 1 sene evvel dersanede güdük boylu karaca çıtır bir kız vardı lise 3deydik o zman kız hayli hoşuma gidiyodu neyse telefondan konuşuyoduk ben habire bu konuyu açıyodum onu sikmeyi gani istiyodum bi devir buluşalım dedim sinemaya gittik sonrasında evin yakınlarında kafedeydik ben yeniden konuyu açtım bana iyi diyordu evimi bilmiyordu evde boştu zaten evin önüne geldiğimde ben bişey alıcam şatır apartmandaa bekle dedim bekliyodu çabucak ağzını kapatıp derun attım yatağa yatırdım başladım soymaya bağırıyordu bi tokat attım bayıldı gibi oldu o sırada vücudundaki her yeri yaladım amı hayli yalabık kokuyodu habire dilimle darbeledim o sırada uyandı lakin bağlamıştım onu başladım girmeye inlemeye başladı öte hpşuma gidiyodu sikimi körükledim katı bağırmadı mal lakin bakireydi sanırım 30 dk amını siktim hoşuna gitmeye başladı herhalde fakat çaktırmıyodu bende götüne gitmeye başladım alçak alçak derken körükledim sikimi kül apartman inledi herhalde sonra eksiksiz vücuduna boşaldım oda bir iki el boşaldı sonra aklıma memeleri geldi göründüğünden iyi büyüktü sikimi arasına soktum mebzul hoş oldu ağzında geliyodu bide anca ağızına boşaldım sonra toparladım onu evine götürdüm sonra bi mesafe konuşmadık giderek konuşmaya başladık devam ediyoruz demin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder