25 Ekim 2014 Cumartesi

Sekreterimi Anal siktim

Merhabalar ben Hüseyin. Bir arkadaşımın şirketine ziyaretine gitmiştim. İlk görüşte sekreterine yöntemince vuruldum süper bi kadındı, bir bakışları vardı sık beni niteleyerek bağırıyordu. Arkadaşım ortaklık yemeği yapacağını ve iane istedi. gereken herşeyi yaptım kılıklı bi şeb başlamıştı sanırım arkadaşım sekreterine bakışımdan bişeyler sezmişti. Beni masada sex kokan sekreterinin yanına oturttu. Amaaaan ne zevkti benim için sadece sohbete başladık.Yanyana oturuyor gülüşüyorduk bacağı benim bacaklarıma çarpıyor aldırış etmesemde içiş kıpırdıyordu. Elleri masanın üzerinden hızla indirip bacağıma koydu Aaay pardon bacakları karıştırdım dedi, huzurlu ol stratejik değil içinden geldiği kabil boşver dedim .Gözlerime göre öylemiiii dedi ve eli harekete geçti. Bu arada masadakilerle dostça ediyordu. Eli usuldan sikimin hakkında geldi, pantolonun üzerinden okşuyordu nefesim kesildi. Neyin var rahatsızmısın dediler on paralık bu derece içi geniş olmadım dedim.Sikimi öyle yumuşak okşuyoduki sadece kalktı taş kabil oldu. Eli fermuarıma gitti açtı çıpa gibi yarramı masanın altında çıkardı.Yumuşacık ellerinin ortada oynuyor sikimi sıvazlıyor, ben zevkten geberiyo yutkunuyo konuşamıyodum. gelecek sonuç yapıyor masanın altında 31 çekiyordu bana milletin gözlerinin içine bakarak. belki 20 dakika sikimle oynadı dayanılcak tat değildi ateşli anlatılır kabilinden değildi. Masadakiler dansa kalkmış bizimki işini daha hevesli yapıyordu eini ağzına götürdü tükürükledi yarramı kavradı çabucak elinde yarrağım gidip geliyor benim nefesim kesiliyordu.Birden tüm vücudumu bir sıcaklık kapladı. Kulağına eğildim geliyorum dedim, dur bakalım henüz işimiz bitmedi dedi ve kulağıma beni uyma ten sanarak fısıldadı. O haldeyken ayağa birlikte kalkamadım. Onu fena istiyordum, ve üstüme başıma üzüntü tertibat verip ardı sıra gittim. beden katta antrepo üzere bir yer vardı oraya girdik sessizce. Sikimi yerinden çıkarıp ağzına almaya başladı. geniş sıkı bir şekilde yalıyordu.. Ayağa kaldırdım ve üstünü çıkardım, göğüslerini emiyordum, elimle de amını okşuyordum. Çıldırıyordu, soluk alışverişi öyle bir hızlandı ki kalbinin sesini biri duyacak sandım. Sonrasında domalttım ve sikmeye başladım. İkimiz bile kendimizden geçtik. Bir süre sonra daha çokça dayanamadım ve götüne boşaldım. Bana gülerek sonsuz dahi dayandın dedi. O günden sonra yemeden içmeden sadece her hafta arkadaşımın şirketini ziyaret ettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder