25 Ekim 2014 Cumartesi

Patlıcan fantazisi

ben sexe tuhaf düşkünümdür.şimdiye derece birçok erkekle sikiştim.onları mutlu ettim.fakat geçenlerde eş büyükleri filan cümbür cemaat evdelerdi.bense amımın yangınından geberiyordum.evimizin tam karşısı inşaattı.orda yakışıklı rical vardı.ahh ne olurdu bir iki tanesiyle sikişebilseydim.biri amıma diğeri götüme soksaydı.birinide ağzıma alır hepsini zevkten çılgına çevirirdim.sonra onların beni soyunurken görebilmeleri içinperdeyi araladım anadan üryan soyundum.memelerimi yalamaya başladım.amımla oynadım.amım sudan göl olmuştu.baktım onlarda 31 çekiyolar.dayanamadım.kol kabil bir patlıcana kaput geçirip bacaklarımı sonuna denli araladım.zevkten ölürcesine azgınca hareketlerle amıma sokup sokup çıkarmaya başladım.bana gel niteleyerek işaretler yapıyolardı.ahh köle isterdim fakat evden çıkamıyordum ahacık dedimya karı efradı evdeydi diye.neyse geriden geriye orgazm ettim onları.bende patlıcanla dümen ettim o günlük kesif hasretimi dindirdim.hikayeme son verirken gani sikişli günler diler yarraklarınızdan öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder